October 28, 2010

Salam Perkenalan

Dear blog's followers...
Dear Dairy...


Salam...hai...
Aku suka sangat menulis. Tapi aku tak pernah menulis blog. Ini adalah kali pertama aku menulis di dalam blog. Kadang2 aku tulis mengenai diri sendiri, kadang2 aku tulis mengenai orang lain n kadang2 aku tercipta puisi...hehe...mesti pelikkan..macam mane boleh 'tercipta' puisi plak an??? hehe..^_^... Aku pun tak tahu nak terangkan macam mane. Sebab aku ni suka sangat menulis, bila tiba-tiba ilham datang dalam otak ni, aku terus mencoretkannya di mana-mana. Selalunyer aku akan tulis kat dalam NOTES handphone. Itu kalau aku berada di luar. Kalau aku dapat ilham ketika aku berada di rumah, aku akan coretkannya dalam buku aku yang dah macam dairi aku..hehe...^_^ 


Blog ni aku nk jadikan seperti dairi aku, tempat dimana aku dapat meluahkan apa yang aku rasa tetapi tidak menyinggung mana2 pihak. Aku harap kali ni aku dapat berkongsi dengan peminat2 blog di sini. Saja nak cuba berkongsi dengan orang lain. hehe...^_^...mencari pengalaman berkongsi cerita dengan orang yang aku tak kenali dan bertukar pandangan dan komen. Nanti aku kongsi dengan korang ape puisi yang aku pernah tulis ek...ikuti ye... Jadi, sudi-sudilah meng'ngomen' di sini...hehe...^_^....

1 comment:

Pe perasaan korang pas bace ni??? bgthu sket....