November 9, 2010

Andai Ku Bisa Memilih

Dear Dairy....


Salam...


Andai aku diberi pilihan untuk bertemu dengannya atau tidak...
Aku tak inginkan pertemuan ini...
Andai aku diberi pilihan untuk tidak mengenalinya...
Aku lebih rela begitu...
Andai aku diberi pilihan mendekatinya atau menjauhinya...
Aku berharap aku bisa menjauhinya...
Andai aku diberi pilihan mencintai atau dicintai....
Biarlah aku dicintai....

Andai aku diberi pilihan untuk memilih insan yang ku cintai...
Pasti bukan dia bukan orangnya...
Andai....Andai...Andai...

Walaupun begitu banyak andaian...
Aku tetap harus melaluinya tanpa pilihan....
Hanya bertemankan kekuatan hati dan ketabahan...
Menghadapi dugaan perasaan...

Perasaan yang tak pernah aku pinta...
Perasaan yang tak pernah aku undang...
Perasaan yang sekarang semakin menyakitkan...
Duhai perasaan...pergilah...
Pergilah bersamanya selamanya...

No comments:

Post a Comment

Pe perasaan korang pas bace ni??? bgthu sket....