October 29, 2010

Parking Kereta.....lalala~~~~

Dear Dairy....


Salam...


Hehe...^_^....hari aku pergi kerja bawak kete. Pas tu, masa sampai kat depan opis, nak park kete la kan. Aku pun macam nak tunjuk terer la...g parking reverse. hehe....^_^... Bermulalah saat aku nak me'reverse'kan kete ni... Reverse....reverse....reverse....eh??? senget la plak... G betulkan. EH??? Senget lagi?? Betulkan lagi...ish...macam da masuk jer ni. Kuar jap tengok. Erm2...(sambil mengangguk2kan kepala).. masuk da ni..tpi apsal aku rasa macam de yang tak kena je???(sambil mengusap2 dagu..) Oh...apsal jauh sangat aku dengan kete sebelah ni?? Ceh!! Senget lagi la... 


Masa aku kuar tu sebenarnyer aku da matikan enjin. Dah la aku PARK kat depan KEDAI MAKAN. Ramai la plak customer kedai tu masa tu.Bila tengok kete aku senget lagi, aku masuk blek dalam kete, start enjin, n betulkan lagi kedudukan kete tu.(dengan tebal mukanya aku melakukan itu semua).huh!! Dalam hati...MALU GILER!!! Semua yang tengah makan kat kedai tu tengok aku betulkan kete tapi tak betul2.Ahh...cukup la ni...senget pun senget la...hehe... Padahal, da malu nak betulkan kete tu lagi.hehehe.....^_^... 


Aku wat tak tahu jer masa nak naik opis tu. Dengan selambernyer, aku kuar dari kete, wat2 sibuk skit kat kete tu, pas tu aku trus blah naik opis. Sikit pun aku tak pandang kat kedai makan tu. Malu!! Malu!! Malu!!hehe...^_^...


Hehe...^_^... Sekian saja kesengalan ku... Parking selalu senget...hehe...^_^.. Biasa la...mata sparrow....
(^_^)v.....peace no war....lalalala~~~~ 

No comments:

Post a Comment

Pe perasaan korang pas bace ni??? bgthu sket....